pl:CUPRA brand Universe:Współpraca:Primavera Sound PL/PL

CUPRA partnerem Festiwalu Primavera Sound

CUPRA dołącza do długo oczekiwanej 20. edycji festiwalu Primavera Sound.

CUPRA i Primavera Sound wspólnie otwierają nową erę i inspirują świat prosto z Barcelony. Marka CUPRA na najbliższe trzy lata łączy siły z organizatorami popularnego festiwalu muzycznego, aby wspólnie odkrywać nowe sposoby doświadczania muzyki. Otwarciem zbliżającej się edycji festiwalu Primavera Sound Barcelona 2022 jest zwiastun klipu z Maríą José Llergo, jedną z artystek biorących udział w przyszłorocznym festiwalu. Klip przedstawia również nową CUPRĘ Born, pierwsze w 100% elektryczne auto, które w maju 2021 miało swoją światową premierę.

María José Llergo w line-upie festiwalu Primavera Sound

Lifestyle’owa marka samochodowa CUPRA i Primavera Sound rozpoczynają współpracę w kluczowym dla obu brandów momencie. Z jednej strony firma motoryzacyjna zaprezentuje swój pierwszy samochód elektryczny CUPRA Born – charakteryzujący się stymulującym, inspirowanym Barceloną designem i zachwycającymi, elektrycznymi osiągami. Z drugiej strony – festiwal Primavera Sound ze zwiększoną energią powracający w 2022 roku będzie jednym z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych.

„CUPRA to odważna, niekonwencjonalna marka, która inspiruje świat nowoczesnymi samochodami i hiszpańskim duchem prosto z Barcelony. Primavera Sound stał się jednym z najbardziej znanych festiwali na świecie. Ta współpraca jest wyjątkową okazją do wspólnego inspirowania i odkrywania nowych sposobów doświadczania muzyki, a jednocześnie zwiększania globalnej świadomości obu marek. To dopiero pierwszy krok marki CUPRA w stronę świata muzyki, ponieważ wkrótce poinformujemy o naszych nowych projektach z Primavera Sound” – powiedział prezes CUPRY Wayne Griffiths.

"Ta współpraca jest wyjątkową okazją do wspólnego inspirowania świata i odkrywania nowych sposobów doświadczania muzyki"

Dwie marki, nowa era

CUPRA i Primavera Sound rozpoczynają współpracę z myślą o najbliższym festiwalu w 2022 roku. Jego długo oczekiwana 20. edycja ma się stać największym plenerowym wydarzeniem kulturalnym w południowej Europie. Partnerstwo pomiędzy CUPRĄ i festiwalem, które będzie trwać przez najbliższe trzy lata, pokazuje wsparcie marki motoryzacyjnej dla jednego z największych corocznych wydarzeń branży muzycznej.

„To zaszczyt, że Primavera Sound znalazł w marce CUPRA partnera, który doskonale rozumie zarówno tożsamość, jak i aspiracje festiwalu. Razem możemy uczynić z tej współpracy benchmark dla całego świata prosto z naszego miasta, Barcelony” – wyjaśnił Alfonzo Lanza, współdyrektor Primavera Sound.

Po ponad roku bez możliwości słuchania muzyki na żywo marka CUPRA i festiwal Primavera Sound starają się stworzyć nowe muzyczne doznania, które wzbudzą wyjątkowe emocje u miłośników muzyki. Poza obecnością marki CUPRA na festiwalu oba brandy pracują nad nowymi projektami, które poszerzą muzyczne doświadczenia i umożliwią uczestnikom festiwalu odbieranie muzyki w zupełnie nowy, zachwycający sposób.

Line-up festiwalu Primavera Sound Barcelona 2022 został ogłoszony we wtorek 25 maja 2021 roku. Pierwszy elektryczny samochód marki CUPRA miał swoją światową premierę w tym samym miesiącu. 

 

Marka CUPRA stanowi część Volkswagen Group Polska. Czerpiemy inspirację z unikalnej, zbudowanej na różnorodności kultury naszej firmy oraz zaangażowania zespołu ekspertów, dzięki którym innowacyjne produkty i usługi zaspokajają potrzeby rynku. Poznaj bliżej naszą firmę i nasze marki. Zapraszamy!

⁴Dotyczy wyłącznie samochodów nowych: Leasing KLASYCZNY - Suma opłat 103 - 106% dostępna jest dla następujących parametrów leasingu: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 36 miesięcy, wartość wykupu: 36 miesięcy - 1%. Oferta dla przedsiębiorców.