Współpraca marki CUPRA z firmą Wilson
CUPRA we współpracy z firmą Wilson wprowadza na rynek rakietę do padla.
CUPRA jest nieustannie zaangażowana w świat padla — najnowszym dowodem jest nasza współpraca z marką Wilson Sporting Goods. Obie marki połączyły siły i stworzyły kolekcję kapsułową: nową rakietę do padla Wilson Bela CUPRA, torbę do padla i t-shirt.
Legenda padla Fernando Belasteguín, który przez 16 kolejnych lat zajmował pierwsze miejsce, a obecnie znajduje się na trzecim miejscu na świecie, używa rakiety Wilson Bela CUPRA podczas turniejów odbywających się w ramach tegorocznej edycji World Padel Tour . Rakieta trafiła do sprzedaży na początku września 2021 roku w limitowanej edycji 1500 sztuk.
— Premiera rakiety Wilson Bela CUPRA i jej prezentacja Fernandowi i fanom tego sportu jest oznaką naszego zaangażowania w doskonalenie padla, najszybciej rozwijającego się sportu w Europie — powiedział Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji w CUPRZE. — Przepełnia nas duma, bo CUPRA to najbardziej zaangażowana w świat padla marka samochodowa. Cieszymy się, że możemy być na tak ważnym turnieju, jakim są mistrzostwa Europy, gdzie mierzą się najlepsze narodowe drużyny w tej dziedzinie. Głęboko wierzymy w międzynarodowy potencjał padla i mamy ambicję przyczynić się do tego, by stał się on sportem olimpijskim — dodał Labate.
„Rakietę wraz z pozostałymi elementami kolekcji można kupić od września 2021 roku".
— Współpraca z Fernandem Belasteguínem „Belą” i współpraca z CUPRĄ jest naturalną częścią naszej strategii tworzenia innowacyjnych produktów, które zmieniają grę i napędzają rozwój padla. Dyscyplina jest coraz bardziej ekscytująca i daje firmom nowe możliwości budowania wokół niej społeczności zaangażowanych fanów — powiedział Hans-Martin Reh, dyrektor generalny w Wilson Racquet Sports.
CUPRA angażuje się w świat padla
W 2019 roku marka wkroczyła na boisko do padla, zostając sponsorem premium wszystkich oficjalnych zawodów World Padel Tour (WPT) i głównym sponsorem International Padel Federation (IPF). Podwoiliśmy swoje zaangażowanie w 2020 roku, kiedy CUPRA Formentor została oficjalnym samochodem turnieju i jest prezentowana podczas wszystkich wydarzeń na profesjonalnym korcie padla. Niedawno CUPRA zgodziła się również zostać sponsorem Hiszpańskiej Federacji Padla, dzięki czemu będzie oficjalnym samochodem tej federacji.
Zaangażowanie marki w świat padla znajduje odzwierciedlenie w licznej grupie zawodników, którzy tworzą CUPRA Tribe. Wraz z rozpoczęciem sezonu 2021 do grona ambasadorów CUPRY, w którym są: Alejandro Galán (aktualny numer jeden na świecie), Fernando Belasteguín, Pablo Lima i Ariadna Sánchez, dołączyli: Agustín Tapia, Paula Josemaría, Federico Chingotto i Juan Tello. Ponadto CUPRA nawiązała współpracę z 10 krajami i jest obecna jako sponsor w ponad 100 klubach padlowych i 2 drużynach narodowych.
Dzięki tej współpracy CUPRA po raz kolejny demonstruje swoje zaangażowanie w sport, który ma szansę pojawić się na igrzyskach olimpijskich. Po raz pierwszy w historii marka dotyka samego sedna tej gry, angażując się w tworzenie jej najbardziej ikonicznego elementu — rakiety.