CUPRA x Rosalía
Zobacz efekty współpracy Rosalíi i CUPRY przy viralowym utworze "Abcdefg".
Rosalía inspiruje świat z samego serca Barcelony – tak jak my. Piosenkarka w ciągu zaledwie kilku lat stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych hiszpańskich artystek międzynarodowych, zaskarbiając sobie uznanie milionów fanów na całym świecie.
Efektem naszej współpracy jest nowa wersja jednej z viralowych piosenek pochodzących z nagrodzonego statuetką Grammy albumu MOTOMAMI. W ten sposób Rosalía i CUPRA celebrują młody, kreatywny talent i wartości, które dzielimy jako marka.
W teledysku pojawiają się ambasadorzy marki CUPRA tacy jak aktor Daniel Brühl, zawodnicy FCB: Alexia Putellas, Ansu Fati, Marc-André ter Stegen, kierowczyni Klara Andersson i zawodniczka padel Ariana Sánchez.
Wideo prezentuje nowych bohaterów wprowadzających kolejną epokę w dziejach marki -CUPRA Raval Concept, CUPRA Tavascan oraz CUPRA Terramar.
Nowe nagranie jest częścią kampanii CUPRY i Rosalíi. W ramach współpracy w dużych miastach na całym świecie pojawiły się plakaty i billboardy zapowiadające nasze wspólne działania.
Plakaty i billboardy miały zachęcić przechodniów do rozmowy przez WhatsApp. W trakcie rozmowy można było posłuchać fragmentów nowej, niekonwencjonalnej wersji utworu Rosalíi "Abcdefg", w którym piosenkarka przedstawiła alfabet w stylu CUPRY.
Nagranie w formie video pokazuje efekty współpracy i zawiera także elementy do emisji na ekranach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.