pl:CUPRA brand Universe:O nas:Cupra Studio, Master i Corner – Poznaj świat sprzedaży | CUPRA PL/PL

Cupra Studio, Master i Corner – Poznaj świat sprzedaży | CUPRA

  1. CUPRA Brand

Cupra Studio, Master i Corner - Poznaj świat sprzedaży

Sprzedaż samochodów Cupra w Polsce

Cupra to młoda marka, która powstała w 2018 roku i od początku działa na własnych zasadach. Dowodem na to są nie tylko same auta, ale także sposób ich sprzedaży i wyjątkowe podejście do klientów. Co ciekawe, właśnie Polska była jednym z trzech krajów na świecie (poza Meksykiem i Niemcami), w którym powstały pierwsze autorskie salony marki Cupra – tzw. Cupra Studio. Premierowy salon samochodowy rozpoczął swoją działalność w Warszawie w 2021 roku, obecnie poza nim działa jeszcze siedem innych butikowych showroomów: w Lubinie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Białymstoku i we Wrocławiu. Cupra Studio to nie jedyne miejsce, gdzie można poznać i kupić modele marki – poza nimi działają jeszcze tzw. Cupra Corner, czyli przestrzenie wydzielone dla Cupry w ramach salonów Seata. Takich punktów do końca 2024 roku ma powstać kilkanaście, docelowo zostaną one przekształcone w autonomiczne salony Cupry (Cupra Studio). Niezależnie od rodzaju salonu do dyspozycji klientów są tzw. Cupra Masterzy – eksperci-pasjonaci motoryzacji, którzy nie tylko przeprowadzą proces sprzedaży, ale też opowiedzą o filozofii marki i szczegółach każdego modelu. Co więcej, ich aktywność nie kończy się wraz z kupnem auta, bowiem są do dyspozycji kierowców również po sprzedaży. 

Cupra Studio – czyli coś więcej niż salon samochodowy

Salony Cupra Studio to butikowe przestrzenie, które zaprojektowano zgodnie z najnowszymi trendami estetyczno-funkcjonalnymi. Poza pełną gamą modeli marki Cupra można w nich obejrzeć wyjątkowe akcesoria marki, a także lifestylowe gadżety. Przy każdym Cupra Studio zainstalowano też ładowarki do pojazdów elektrycznych. Nowoczesny design wzbogacają także elementy zwiększające funkcjonalność, np. tablety służące do konfiguracji samochodów oraz poznawania ich funkcji. W niektórych salonach istnieje też możliwość zanurzenia się w wirtualnej rzeczywistości i obejrzenia samochodów wykorzystując do tego technologię VR. Concept store’y marki Cupra z założenia są jednak nie tylko przestrzenią, w której ogląda się i sprzedaje samochody, ale też miejscem wydarzeń społeczno-kulturalnych. Najlepszym tego przykładem jest choćby najnowsze Cupra Studio w Polsce zlokalizowane w Krakowie – jego inaugurację poprzedziło spotkanie 50 kierowców marki Cupra oraz wizyta ambasadora marki, którym jest Szymon Godziek, uprawiający dyscyplinę freeride, czyli ekstremalną jazdę na rowerze.

 

Cupra Master – czyli ktoś więcej niż sprzedawca samochodów

Poza wyjątkowo zaprojektowaną i przemyślaną przestrzenią salony Cupra Studio wyróżniają także ludzie, a konkretnie tzw. Cupra Masterzy . To gospodarze showroomów, którzy są kimś więcej niż tylko sprzedawcami samochodów. To wykwalifikowani eksperci, a przede wszystkim pasjonaci motoryzacji, z którym można porozmawiać nie tylko o samochodach Cupry, ale o autach i trendach w ogóle. To także swoiści ambasadorowie marki, którzy wprowadzają w jej świat i filozofię. Swoją wiedzą dzielą się również na różnych kanałach social media, a ich wiedza jest weryfikowana przez tzw. Cupra Mentorów. Co ciekawe, są oni dostępni zarówno w godzinach pracy salonu jak i poza nimi, a także można się z nimi kontaktować już po zakupie auta, niezależnie od pytania czy tematu. Właśnie wiedza i dostępność wyróżnia ich szczególnie i sprawia, że Cupra Master to ktoś więcej niż sprzedawca aut.

 

 

Cupra Corner a Cupra Studio – poznaj różnice

Cupra Studio to autonomiczna przestrzeń, tzw. Concept Store, w której poza wszystkimi modelami Cupry prezentowane są także akcesoria samochodowe oraz lifestylowe gadżety marki – np. odzież, elementy wystroju wnętrz czy rowery. Powierzchnia ekspozycyjna jest wyraźnie większa niż w przypadku Cupra Corner, zazwyczaj mierzy około 300 metrów kwadratowych. Z kolei Cupra Corner to wydzielona w ramach salonu SEATA przestrzeń, w której najczęściej prezentowane są wybrane dwa modele marki Cupra. W obu miejscach do dyspozycji klientów są Cupra Masterzy, którzy pomogą poznać każdy model od podszewki. Docelowo wszystkie punkty Cupra Corner zostaną zmodyfikowane i przekształcone w pełnoprawne concept store’y Cupra Studio – do końca 2024 roku w Polsce będzie ich już kilkanaście. Tym samym fani motoryzacji i potencjalni klienci będą mieli łatwą możliwość kontaktu z marką niezależnie od miejsca zamieszkania. 

 

Marka CUPRA stanowi część Volkswagen Group Polska. Czerpiemy inspirację z unikalnej, zbudowanej na różnorodności kultury naszej firmy oraz zaangażowania zespołu ekspertów, dzięki którym innowacyjne produkty i usługi zaspokajają potrzeby rynku. Poznaj bliżej naszą firmę i nasze marki. Zapraszamy!

⁴Leasing JAK ABONAMENTopłata wstępna: 0-30%, okres leasingu: 48 miesięcy, roczny przebieg 10 000 km, finalna rata określona w umowie. Oferta dla przedsiębiorców.