pl:CUPRA brand Universe:Aktualności:Impulse PL/PL

EVENT CUPRA IMPULSE.

Nowi bohaterowie nowej ery: nasza wizja i ambicje do 2025 r.

Ujawniamy nasze ekscytujące plany na przyszłość z bohaterami nowej ery. CUPRA powraca do miejsca, gdzie cztery lata temu rozpoczęła się jej historia, do Terramar w Sitges, aby rozpocząć kolejny rozdział.

Do tej pory oddaliśmy do użytku blisko 200 000 egzemplarzy, a nasze obroty wzrosły z 430 mln euro w 2018 r. do prawie 2,2 mld euro w 2021 r., czyli znacznie powyżej wszelkich oczekiwań. W tym roku zamierzamy podwoić naszą sprzedaż, obroty i globalną sieć warsztatów CUPRA Masters i CUPRA City Garages.

Do 2025 r. wkroczymy w nową erę, wprowadzając trzy nowe modele z napędem elektrycznym – CUPRA Terramar*, CUPRA Tavascan* i CUPRA Raval*. Udoskonalimy także naszą obecną ofertę.

– Dziś wieczorem zaprezentowaliśmy całą gamę bohaterów nowej generacji CUPRY, która zostanie wprowadzona na rynek do 2025 r. – powiedział Wayne Griffiths, dyrektor generalny CUPRY. – Do 2025 r. chcemy produkować 500 000 samochodów rocznie, rozwijać działalność międzynarodową na nowych rynkach i wchodzić w nowe segmenty. Aby to wszystko się udało, liczą się ludzie. To ludzie tworzą markę – dodał Griffiths.

Impulse

Niesamowita podróż CUPRY

Markę CUPRA stworzyło w 2018 r. kilku wizjonerów, którzy postanowili przełamać status quo i odkryć na nowo sportowy charakter we współczesnej motoryzacji. Pierwszym pojazdem, który ucieleśniał ambicje i charakter naszej ambitnej marki, była CUPRA Ateca – model unikalny w swoim segmencie.

Dwa lata później przyszedł czas na CUPRĘ Leon. Był to nasz pierwszy pojazd z szeroką gamą mocnych silników, a także pierwszy zelektryfikowany model CUPRY, dzięki wysokowydajnemu silnikowi hybrydowemu typu plug-in. 

Następnie pojawił się pierwszy samodzielny model – CUPRA Formentor. Ten crossover okazał się ogromnym sukcesem – do tej pory na całym świecie właścicieli znalazło prawie 100 000 egzemplarzy. To obecnie nasz najlepiej sprzedający się model.

I wtedy pojawiła się CUPRA Born. Pierwszy samochód w 100% elektryczny i doskonałe połączenie elektryfikacji z osiągami. Ale pojazdy to tylko część historii.

Jednym z kluczowych elementów naszego sukcesu jest idea społeczności CUPRA.

– Idea społeczności CUPRY tworzy esencję naszej marki dzień po dniu, a jest nią przełomowe podejście, buntowniczy duch i niekonwencjonalny sposób myślenia – powiedział Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji w CUPRZE. – Dziś poznaliśmy najnowszego członka społeczności CUPRA, a jest nim TV Boy. To osoba o buntowniczym duchu, która przełamuje granice, aby poprzez swoją sztukę inspirować kolejne pokolenia.

CUPRA spogląda w przyszłość z nowymi bohaterami nowej ery.

W ramach projektu Future: Fast Forward stworzyliśmy grupę 62 krajowych i międzynarodowych partnerów, których zadaniem jest przekształcenie Hiszpanii w europejskie centrum mobilności elektrycznej.

Kilka tygodni temu, wspólnie z Grupą Volkswagen i partnerami projektu Future: Fast Forward, przedstawiliśmy plan przeznaczenia 10 miliardów euro na elektryfikację Hiszpanii. Jest to największa inwestycja przemysłowa w historii tego kraju.

– Wiemy dokładnie, dokąd zmierzamy. Mogę wam obiecać, że każdy model, który wprowadzimy na rynek, będzie krokiem naprzód na naszej drodze – powiedział Wayne Griffiths. – Pozostaniemy wierni sobie i będziemy autentyczni, taka jest nadrzędna wartość społeczności CUPRA. Zrobimy to, jak zawsze, po swojemu. Przyszłość jest elektryczna. Przyszłość to CUPRA.

Podczas eventu Impulse pojawiły się również informacje o przyszłych wersjach obecnej gamy modeli CUPRY: Leon, Formentor i Born, które zostaną odnowione do 2025 r.

CUPRA Terramar*: pierwszy elektryczny SUV naszej marki

Technologia hybrydowa typu plug-in pokazała, że elektryfikacja jest częścią DNA CUPRY, a gama pojazdów korzystających z tej technologii powiększyła się i obejmuje znaczną część naszej oferty. Tymczasem idziemy jeszcze dalej.

Do 2024 r. gama modeli hybrydowych typu plug-in obejmie jeszcze więcej opcji, a wybór będzie większy.

Do naszej gamy dołączy CUPRA Terramar, sportowy SUV, który jest hołdem dla toru Terramar w okolicach miasta Sitges. Model łączy  odważne proporcje z efektownym designem. Przepełniony emocjami, sportowy i zelektryfikowany pojazd przeniesie nas na wyższy poziom rynku, do segmentu SUV-ów – najszybciej rozwijającego się segmentu w Europie. Model będzie produkowany na Węgrzech w zakładach Audi w Györ.

CUPRA Terramar będzie dostępna w wersjach z silnikiem spalinowym oraz z nową generacją hybrydowych układów napędowych typu plug-in, które w trybie całkowicie elektrycznym pozwalają na przejechanie około 100 km.

Gama e-HYBRID koncentruje się na osiągach i współczesnym sportowym charakterze – jest częścią większej strategii, w ramach której dokonujemy rewolucji związanej z elektryfikacją.

– Terramar jest miejscem, gdzie dla CUPRY wszystko się zaczęło. Nasz nowy sportowy, hybrydowy SUV doskonale łączy odważne proporcje z długą, rzucającą się w oczy maską silnika. Przód ma charakterystyczny, ostry kształt, który przypomina nos rekina, co symbolizuje ogromną wytrwałość i pragnienie zwycięstwa – powiedział Jorge Diez, dyrektor ds. wzornictwa CUPRY. – Wnętrze wyposażone jest w sprzęt najnowszej technologii i stworzyliśmy je na bazie koncepcji zorientowanej na komfort kierowcy. Podsumowując, 4,5-metrowy SUV odzwierciedla DNA CUPRY i jest gotowy, aby wstrząsnąć jednym z najbardziej konkurencyjnych segmentów.

CUPRA Tavascan*: spełnienie marzeń

Kolejnym etapem podróży jest CUPRA Tavascan*. Samochód ten stanowi ucieleśnienie naszej wizji elektryfikacji i pozostanie wierny modelowi koncepcyjnemu z 2019 r. Niektóre elementy stylistyczne mocno przypominają te, które pojawiły się w modelu CUPRA Tavascan Extreme E Concept z 2021 r. CUPRA Tavascan* nie tylko odzwierciedla ideę współczesnej elektryfikacji, lecz także globalizuje naszą markę, wprowadzając CUPRĘ na nowe rynki. Pojazd zadebiutuje na rynku w 2024 r.

CUPRA Raval*: rzucanie wyzwania konwencjom i dostarczanie emocji

W 2025 r. wprowadzimy na rynek model Raval* – miejski samochód elektryczny. Pojazd, który sprawi, że CUPRA wykroczy daleko poza swoje tradycyjne granice. Raval* wzbudza prawdziwe emocje – jest zaprojektowany i stworzony dla buntowników elektrycznego świata.

– Raval* jest dla nas czymś więcej niż tylko samochodem. To model, który zdemokratyzuje miejską mobilność elektryczną. Przystępny i ekologiczny, będzie stanowił symbol wejścia nowej generacji do naszej oferty – powiedział Wayne Griffiths podczas wydarzenia Impulse.

Odkryj model CUPRA Raval

Zaprojektowany, aby inspirować najbardziej buntowniczy świat elektryczny.

*Pojazdy te są pojazdami pokazowymi i nie zostały jeszcze wprowadzone do sprzedaży. W związku z tym dyrektywa 1999/94/WE nie ma zastosowania.

 

Marka CUPRA stanowi część Volkswagen Group Polska. Czerpiemy inspirację z unikalnej, zbudowanej na różnorodności kultury naszej firmy oraz zaangażowania zespołu ekspertów, dzięki którym innowacyjne produkty i usługi zaspokajają potrzeby rynku. Poznaj bliżej naszą firmę i nasze marki. Zapraszamy!

⁴Dotyczy wyłącznie samochodów nowych: Leasing KLASYCZNY - Suma opłat 103 - 106% dostępna jest dla następujących parametrów leasingu: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 36 miesięcy, wartość wykupu: 36 miesięcy - 1%. Oferta dla przedsiębiorców.